11 Aralık 2010 Cumartesi

Bir sene daha bitiyor..

Evet bir sene daha bitiyor. Bugün ilk kar yağdı. Şarap kadehim elimde yağan karı camdan seyrederken canım kıymetlim gitarını tıngırdattı. Ona eşlik ettim. Benim edep görmemiş sesim yüzünden gülme krizine girdik. Ama o çalmaktan vazgeçmedi. Bende söylemekten. Yılbaşı ağacımıza değişen salonda yer bulmakta zorlandık ama bulduk. Sadece gitarı sakladık ağacımızın arkasına, bir aylığına.

Damarlarımda bile hissettiğim bir duygu vardı bugün.. Mutluluk. Enerjim hiç bitmeden çoğaldıkça çoğaldı.. Bunun gerçek nedenini hiç bilemiyorum, belki çok istediğim kar yağdığı içindir...
Biraz önce beynimde çoğalan bir düşünce yumağı oluştu. Şükretmem gerektiğini hisettim.

Mutluyum çünkü sağlığım yerinde ,
Mutluyum çünkü para kazanıyorum,
Mutluyum çünkü nefis yemekler yapabiliyorum,
Mutluyum çünkü kar yağdı.
Mutluyum çünkü nefis bir şarap stoğumuz var .
Mutluyum çünkü Kıymetlim sigarayı bıraktı (ki bu konuya daha sonra geleceğim)
Mutluyum çünkü  saçlarım artık dökülmüyor.
Mutlyum çünkü hem renkli hem orjinalim:..:-)) ve herşeyden önemlisi ;
Mutluyum çünkü beni sevmeyen yok :-))))))))))))))))))))


Sene biterken kendi bloğuma göz attım. Neler yazmışım ve hangi aşamalardan geçmişim.?

Sevgili arkadaşlarım bloğumu okuyup yorumlarını yazı yerine telefonda söylerler genelde Buradan herkese duyuru hikayem bitmedi..Devam edecek:-)) canım Özlemi'im devam edecek , asma suratını :-)


Şimdi geçen sene bu zamanalar evimizi boyatmıştık. Evin içinde sigara içme yasağı getirmiştik. Bu günlerde sevgilim sigarayı bıraktı. Tabii sancılı oluyor ancak bırakmak için çokça uğraş veriyor ve bende ona sonuna kadar destek olmaya çalışıyorum. "Sigara sağlığa zararlıdır"

Bu sene biterken senenin başında dilediğim bir sürü şeyin gerçekleştiğini fark ettim. 31 Aralık gelirken olmayan dileklerimi tekrar dileyeceğim. Ve de en önemlisi bütün sevdiğim insanlara sarılacağım.

Sevgiyle ve en önemlisi sağlıkla,

7 yorum:

Momentos dedi ki...

:) Sene biter ve Lalehan sözünü güzelce söyler gider... evet, nerelerden geçtik değil mi hepimiz ayrı ayrı. Bir sürü şey öğrendik, oturduğumuz sandalyelerden kalkıp yönümüzü değiştirdik, bakış açımızla beraber, belki kimimiz aynı kaldı. Herkesin eminim ki kendisini beklediği bir yılı var, umarım çoğunluğundur bu yeni yıl ve keyif sunar herkese. :)

Lafı kısa keseyim Lalem, her ne oluyorsa bizim içindir, alalım ve kabul edelim.
Kucaklıyorum ikinizi de..
sevgiler,

Çiçek Pazarı dedi ki...

Aşkııımmm pazartesi görüşmek üzere:-))

Dilek dedi ki...

Lale'cim yeni yılda diğer dileklerininde gerçeklemesini dilerim.2011 inşallah hepimiz için bütün güzellik ve bereketi ile gelir:)

Çiçek Pazarı dedi ki...

Dilek'cim, hepimizin dilekleri gerçekleşsin. Umarım çoook bereketli gelir.Öpüyorum seni.

Unknown dedi ki...

Sevgili Lola, neşen, gözlerinin içinin gülmesi, sevdiceğinden bahsederkenki mutluluğun yeni yılda da artarak sürsün.

Sen her şeyin en güzeline layıksın.

Diren Sucu dedi ki...

lalecim,

geleceğinde cihan, umut ve umarım bebek var... gözleriniz hep böyle aşk dolu baksın, gerisi teferruat...

Çiçek Pazarı dedi ki...

Canım arkadaşlarım , iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Yeni yılda hep beraber güzel başlagıçlar yapmayı diliyorum.