9 Şubat 2011 Çarşamba

Bugün benim doğum günüm hem sarhoş olucam ama hastayım:-))

Sabah bademciklerimin ağrısı  ile uyandım 8.00 de. biraz da halsizlik.. Banyoya girip elimi yüzümü yıkamam zamanımı aldı. Normalde evden 15 dakikada çıkan biri olarak yarım saatte toparlanamadım. Ofisin olduğu binanın her tarafında inşaat var. Yıkattığın araba akşama çamur gibi oluyor ve hatta çalışan iş makinelerinin gürültüsünden çoğu zaman telefonda ki sesi duymuyorsun.. Ama bugün güneşin parlaklığından mıdır nedir ? Kulaklarıma  kadar vuran bademcik ağrısı ya da   sabah iş makinelerinin gürültüsü canımı sıkmadı. Bugün vucüdumun bir kademe sonra isyan bayrağını çekerek "beni yatır" moduna girmesine yüksek  moralle mani oldum. Çünkü   bugün benim doğum günüm. Bu saatte kadar (saat 13.09) bütün arkadaşlarım , dostlarım sevdiklerim sabah 8.00 itibariyle beni unutmadıklarını mesajla , telefonla maille kutlayarak beni çok mutlu ettiler. Ne kadar şanslı bir kadın olduğumu sayelerinde bir kere daha hatırladım.

Arıza bir kova burcu olarak:-)) bu sene ki doğum günü dileğim şunlardan oluşuyor ; 

 "Sağlığımla sevdiklerimle, sevdiklerimin sağlığı ile bol mangallı :-)) , bol gitarlı , mis eğlenceli , hafif alkollü, çokça gülerek" bir sene geçirmek istiyorum.. Para mı? parayla işimiz olmaaazzz:-)))

Sevgiyle,

3 yorum:

Dilek dedi ki...

canım gerçekten çok şanslısın ne çok sevenin var bu kalbinin güzelliğinden diye düşünüyorum ve her resmine baktığımda yüzümde gülümseme bırakan insansın kendine çok iyi bak lütfen çok öpüyorum.:))

Çiçek Pazarı dedi ki...

Birtanecik arkadaşım, evet şanslıyım sevilmek çok güzel bir duygu ancak bu karşılıklı bir alışveriş.. Kafam pek kötülüğe çalışmaz:-)) Bütün arkadaşlarım benden dert yanarlar..Saflığım yüzünden:-)) Eskiden çok çok takardım niye bu kadar safım diye:-)) Şimdi umursamıyorum çünkü beni bu yüzden seviyorlar. Herkes bana sırtını yaslayabilir:-)) Kocamın benimle ilgili yorumu :-)) Asıl sen kendine iyi bak ve Bundan sonraki İstanbul ziyaretini affetmem ona göre...

Sevgiler

Dilek dedi ki...

canım sen istanbul gibi güzelsin,ziyaret etmemek olmaz:)muhakkak görüşücez.:)