2 Şubat 2011 Çarşamba

Takdir ediyorum ;

Sezen Aksu - Sinanay - Sezen Aksu-Sinanay
Found at abmp3 search engine


Tefalin nutricook düdüklü tenceresini aldıktan sonra durmadan yemek yapmaya başlamam;
Aşureyi tam dört kez deneyerek sonunda tutturabilmem,
Hala platformlu ayakkabılardan nefret ediyor olmam ve inatla almamış olmam,
Sinirleri aldırmış gibi araba kullanmam,

Finalde ise;
Telefonda avaz avaz bağıran kadına sukunetle "bağırısanız sizinle iletişim kuramıyız" deyip telefonu yüzüne kapattığımda hiç sinirlenmemiş olduğumu   fark ettikten sonra,

ŞİNANAYDA ŞİNANAY HOPPPAAAA  ŞİNANAY

diyerek kendimi takdir ettim.

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ben de almak istiyorum tefal lakin eşimin iddiası odur ki almayı seviyorum da sonra o da çöplüğe gidiyor:)

Çiçek Pazarı dedi ki...

Muhakkak al atmayacağına garanti veririrm zamandan acayip tasarruf ediyorsun. Deli anne sayfa düzenine yayran oldum sana nasıl ulaşabilirim :-((