17 Mart 2011 Perşembe

Henüz veda yok;

Öncelikle blogların kapatılması beni inanılmaz gerdi. Dns değiş girmeye çalış, kumanda panelini gör içeri gireme. Dns değiş girmeye çalış yorumlara cevap yazama.. Dns değiş girmeye çalış hiç gireme..Ne yazmak için heves ne sayfaya girmek için merak kaldı. Deli anne gibi bende gideceğim ama benim gitme zamanıma biraz daha var. Html ile css yi tam çözdüğümde tatlıkurabiyem.com; tatlikurabiyem.net te olacağım. Klasik yemek tariflerimle beraber..

Bu arada; Nükleer enerji ile ilgili akşam haberlerinde RTE ın söylemiş olduğu daha doğrusu savunmuş olduğu bir cümleye takıldım. Şöyle diyor; "Yapılan herşeyin riski var. Yaptığımız köprününde riski var , tüp geçidin de.. Şimdi riski var diye bu işe girişmeyecek miyiz??"

Cevap hakkımı kullanmak istiyorum. Herşeyin bir riski olduğu gerçeğini hepimiz kabul ediyoruz ancak yapılan köprünün riski , o köprü üstündekileri veya tüp geçidin içinden geçen insanları kapsar . Yani bir doğal felakette neredeyse bir toplumun yarısını yok edecek ve senelerce izleri silinmeyecek bir "risk" hiç bir zaman alınmamalıdır. Türkiye deprem ve heyelan ülkesi... Türkiye de yapılacak olan nükleer enerji santrali , sadece bizleri baş edemeyeceğimiz bir sorunla karşı karşıya bırakmaktan başka işe yaramayacaktır.

Yüzyıllardır  milletimizi yok etmeye çalışanlara nispet bir adet nükleer enerji santrali yeterlidir sanırım..

Japonlar baş edemedi...

 Ülkemde nükleer enerji santralı istemiyorum..

...

4 yorum:

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Ahh canım ben de bir ara düşündüm kendi adresmi almayı ancak araştırmak gerekiyor =( bir de blog ortamını daha çok seviyorum nasıl bırakırım bilmem , pek istemiyorum da ama bu tarz durumlar olacaksa zorunlu kalıyor insan =(

Çiçek Pazarı dedi ki...

Aslında biraz daha ticari bakmaya başladım konuya. O yüzden web adresine geçiş yapıyorum. Çok zor değil kendi adresini araştırmak:-) Ben IHS den girdim baktım. Blog ortamında haklısın. Öbür taraf biraz daha farklı ortam. Yavaş yavaş geçiş yaparken yavaş yavaşda alışacağım gibi düşünüyorum:-)

Gezi/yorum... dedi ki...

Blog kapatma saçmalığı şükürki kısa sürdü.. 2011'de inanılmaz olaylar bunlar

Çiçek Pazarı dedi ki...

Sanıyorum daha da tam açılmış değil. Bir çok insan hala giremiyor. Bunun çok da digitürkle ilgisi olduğunu sanmıyorum. Artık herkesi paranoyak yaptılar ... Siyasi bir karar gibi geldi ya neyse.