30 Mart 2011 Çarşamba

Bir kaç gündür;

İnanılmaz yoğunum . Yol ayrımındayım. Bir karar vermek zorundayım. Ve bu iş canımı çok sıkıyor. Başımın ağrısı , uykusuzluğum, düşünceler beni çok yordu.

Bir şey var ama bir şey "O" şeyi yakalarsam aslında herşey çorap söküğü gibi gelecek.. Sancılarım arttı. Oooof keşke burada paylaşabilsem :-( Ama olmuyor işte.

Ya da "Herşeyin hayırlısı" deyip işin içinden çıkmak istiyorum ama bir sonraki pişmanlık beni kahredecek.. Hep öbür yolu merak edeceğim. Hep...

Bu şans mı şansızlık mı?

Karar veremedim.

Gitsin bu lodos .

Canımı sıkıyor.

4 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Canını sıkan her ne ise inşallah istediğin gibi sonuçlanır canım.

Çiçek Pazarı dedi ki...

:-( Umuyorum diliyorum ve de güzel dileğin için çok teşekkür ediyorum.

Mehlika Yıldırım dedi ki...

hayırlısı demek ve öylesinin olacağına inanmak en iyisi canım benim =)

Çiçek Pazarı dedi ki...

:-( Öyle zaten .. Çünkü bir noktada karar verirken çaresiz kalıyorsun.