2 Mart 2011 Çarşamba

Saçma

Rica ediyorum saçmalamayın yaa. Bloğumu kapatamazsınız. Burası benim. Sordunuz mu bana bi kere..Ya da benden savunma istediniz mi? Niçin bu özgürlüğümü elimden alıyorsunuz.. Almayın hem bu doğru değil.Kefil olmadığım birileri yüzünden sanki evime haciz gelmiş gibi hissettirdiniz bana.  Ben mi yayınladım o maçları blogda da , benim bloğumu kapatıyorsunuz. Niye bu saçma mantık. Sevgili atalarınızı illa andıracakmısınız şimdi bana..Veya içten içe sülalenize mi sayacağım. Değiştirin kardeşim 1960 larda kalmış bu düşünce biçimini. 2 tane arsız talebe yüzünden bütün sınıfı disipline gönderen bu zihniyetin şu anda yaşamıyor olması gerekiyordu.Yo yo doğru değil. Yapmayın saçmalamayın..

2 yorum:

Momentos dedi ki...

:))) bloğun açık olduğu zamanda bu kadar üstüste yazı yayınlamamıştın kardeşim :)) helal olsun sana..
öpüyorum alnından :)

Çiçek Pazarı dedi ki...

Birikmiş:-)