11 Mart 2011 Cuma

Sihirli değnek istiyorum..

Sabah uyandığımda aklımdan geçen  ilk  şey;

“Bir gün eğer bu dünyaya gelmeye tekrar hak kazanırsam neler yapmak  isterdim.”

Keşkelerden çoktan geçtim de, kursağımda kalan çok şey var.. Daha çok gülerdim falan demeyeceğim. Çünkü yapmak istediklerim daha maddesel şeyler..

Kesin Fransızca ve İspanyolca öğrenirdim.
Tiyatro eğitimimi asla yarım bırakmazdım.
Eğer tercihi ben yapacaksam “Isveç. Norveç, Danimarka gibi  ülkelerde doğmak ve yaşamak isterdim. Tercihi her zaman ki gibi bana vermediler mi? Bende burada doğar kesin Londra ya yerleşirdim..
Toprakla daha haşır neşir olabilirdim.
Deniz vazgeçilmezim . Penceremi açtığımda deniz görmek isterdim.
Eşimle daha erken tanışmak isterdim..
Fotoğraf çekmeye daha erken başlamak,
Ve en önemlisi erken bir şekilde çocuk sahibi olmak isterdim.

Saçlarımı kuruturken  listeyi uzatmaya başladım. Fark ettim ki :-) ben bu ara  hiçbir şeyimi sevmiyorum. Saçımı başımı kilomu  kaşımı gözümü ;ve ayrıca şiddetli bir biçimde kendimi  başarısız buluyorum .:-)

Kendimi olduğum gibi kabul etmek bana bu ara çok zor geliyor aslında yapmak istediğim çok şey var diye söylendiğim için , eşim bunun  aldığım kilolarla ilgisi olduğunu  söyledi .

Fransızca ve İspanyolca öğrenseydim daha zayıf kalırmıydım ?:-)


Sevgiyle,

2 yorum:

Momentos dedi ki...

hıımm, bakalım ben de değnek olsa ne yaparmışım... öncelikle bizim kızın bu kendine burun kıvırır gibi bakma huyunu çekip alırdım.. olmadı mı, değnek başarısız mı oldu bu konuda, tamam o zaman, bismillahirrahmanirrahim deyip bir güzel sopa atardım :)))))))

seni seviyorum canım..

Çiçek Pazarı dedi ki...

:-))))))) Ben seni daha çok.