17 Ocak 2011 Pazartesi

Herşey zamanını bekler, O gün yazılarıma atfen;

Umudum kalmadı. Bütün yolları denedim. Kısmetten öteye yol yok der annem. Gerçekten öyleymiş. İnsanın hayallerini olmayacak diye bir köşeye atması zor oluyormuş anladım.. Yeni bir hayat amacı bulmam gerek şimdi. Canım kocam "ben varım ,ben olayım senin hayat amacın" diyor. Onun bana verdiği sıcaklığı ve güveni içimde hissediyorum. Ve ona bir çocuk verememenin ezikliği acıtıyor beni.

Hayata bıraktığım yerden tekrar başladım. Biraz buruk biraz kırgın biraz isyankar. Vazgeçmişliğimin hırsı bedenimi esir aldı. Kah ağlayarak kah içkinin dibine vurarak çıkarıyorum. . Herşeye rağmen yenilmiş hissettmiyorum kendimi. Bunuda atlatacağım ..

Ve,

Acımadı ki diye omuz silkeceğim.

1 yorum:

Momentos dedi ki...

Annen doğru söylüyor... bunun Tanrı tarafından en hayırlısı olduğunu düşünmeli... Hayat devam ediyor, gözden kaçan bir sürü şey olmuştur bu arada, onları yakalamak lazım...
Güzellikler seninle, unutma :)