19 Mayıs 2011 Perşembe

VEDA

 Blogta ki bitmek bilmeyen arızalar yasaklar beni öylesine soğuttu ki her iki taraftada yazma enerjimin bu tarafa ait olan kısmı bitti. Ne zamandır ertelediğim vedanın artık zamanının geldiğini hissettirdi.

 Ben bundan sonra http://www.tatlikurabiyem.com/ adresinde hem yemek tariflerimle hem yazılarımla olacağım. Beni yalnız bırakmazsanız ayrıca minettar olurum. Ben sizleri zaman zaman okumak için burayı ziyaret edeceğim.

Sevgili Mekila sana verdiğim sözü unutmadım.. En kısa zamanda sözümü yerine getireceğim. Geciktirdiğim için özür dilerim.

Hoşçakalın.

Sevgiler

3 yorum:

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Canım benim ne demek lütfen dert etme sorun değil =)

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Canım bu arada yeni siteni izlemek için arkadas izleme fonksiyonu yok sanırım =(

Çiçek Pazarı dedi ki...

Sana mail attım ama geldimi bilemiyorum senden cvp gelmedi. Resmi göndermiştim..