11 Mayıs 2011 Çarşamba

Bıyıklı adam.

Elim ayağım buz kesti. Bıyıklı adam, kadına elini kaldırarak bağırıyor, kadın adamdan bir karış ilerde kolunu kaldırarak adamın biraz sonra indireceğini tahmin ettiği elinden kendini koruyarak olduğu yerde duruyor . Ben ise bu duruma  dört beş adım  supermarkete 10 adım ilerde olduğum yerde buz kesmiş bir şekilde duruyorum. Kadın birşeyler mırıldanıyor ve ağlıyor. Sanırım özür diliyor. Ben hala olduğum yerde buz kesmiş duruyorum. Bıyıklı adam, ağzından saçtığı tükürükleri ile birlikte kadının kendini korumak için kaldırdığı kolunu yakalayıp ters çevirerek kadının can havliyle bağırmasına neden oluyor. Bağırması yüzünden iyice sinirlenen bıyıklı adam , boşta kalan diğer eliyle kadının ağzının ortasına şiddetli bir tokat atıyor. Ben olduğum yerde buz kesiyorum. Ne vücudum ne ayaklarım hareket etmek istemiyor. Birbirlerini itip kakarak haddinden fazla yanıma yaklaşıyorlar. Kadın kurtulmaya çalıştıkça bıyıklı adam daha büyük şiddet uyguluyor. Tokat yumruk tekrar tokat , saç çekme boğazını sıkma.... Supermarkette çalışanlar koşarak bıyıklı adam ve kadının yanına geliyorlar, müdahale etmeden seyrediyorlar ve  ben ise hala sanki ayaklarıma çimento dökülüp betona dönüşmüş gibi olduğum yerde onlara bakıyorum.. Bakıyorum.. Adam kadını yere yatırıp boğazına sarılıyor.. kadınla göz göze geliyorum. Hatta gözlerimiz kitleniyor. Kadının gözlerinden inen yaşlara ve nefessiz kalmasıyla kızaran yüzünde bakıyorum. İşte o saniyeden itibaren buz kesmiş parmaklarımın tahmin edemeyeceğiniz bir hızla telefonu alıp 155 tuşlamasıyla   karşıma çıkan sese neler olup bittiğini anlatıyorum nerede olduğumu sonunda da " acele edin lütfen ama lütfen adam kadını öldürmek üzere kadın nefes alamıyor" cümlesini kaç kere tekrarladığımı hatırlamıyorum. Ve ondan sonra sanki saniyeler geçmiyor. Bıyıklı adamın elinden kurtulmaya çalışan kadın , suratının ortasına yediği kafa darbesiyle bayılıp kalıyor. Ağzından yüzünden fışkıran kanlar içinde baygın yerde öylece yatıyor. Ben , gözlerimden inen yaşlara hakim olamıyorum. Adam kadını bırakıp ayağa kalkıyor. Üstünü temizliyor. Kadın baygın yerde yatıyor. Bakışıyoruz. Bana bakıyor üstünü temizlerken. Gözlerimiz kitleniyor.Gülüyor evet yanlış duymadınız BIYIKLI ADAM GÜLÜYOR. Normal adımlarla olay yerinden uzaklaşıyor. Ben bu defa ambulansı arıyorum ama yerimden hiç kıpırdamadan.. Polis ve ambulans aynı anda  geliyor.  Kadın beyinsarsıntısı geçiriyormuş. alıp götürüyorlar.. Ben supermarkete girip alışverişimi yapıp eve geliyorum.

 Hala elim parmaklarım kalbim buz kesmiş durumda. Ve her gözümü kapatışımda kadının gözlerini görüyorum.. Adamın ise sırıtışını...

Hiç yorum yok: