10 Mayıs 2011 Salı

O dosttur ve hep dostunun yanındadır der bana :-)

Akşam üstüydü. elimizdeki çaylar ve benim yaptığım favori pasta eşliğinde son zamanlarda deli gibi çalıştığım web sayfası ile ilgili konuşuyorduk. O benim çocukluk hatta miniklik arkadaşımdı.Beraber okumak yetmemiş yaklaşık beş senede aynı işyerinde çalışmıştık . Kahkaha eşliğinde geçmişteki sınıf arkadaşlarımızdan beraber çıktığımız tatillerden , annelerimizden ( annelere gününden bir gün önceydi ) onun güzeller güzeli kızından bahsettik. Zamanın nasıl akıp gittiğini hatırlamıyorum. Tam kalkacak olduk, bana dönüp “Lale sen hiç değişmemişsin hala eski haşarı kız çocuğusun. Ben çok değiştim. İçim yaşlandı. Ruhumu sanki bir trafik kazası geçirerek sakatlanmış gibi hissediyorum.. Sen nasıl hala seni tanıdığım ilk günkü gibi kalmayı başardın” dedi. Bu umutsuzluk kokan konuşma beni biraz sarstı. “Hayata bakışımı değiştirdim Demet’çim “dedim. Bardağın dolu tarafını görmek için benimde uçurumlu bir yoldan geçmem gerekti aslında. İsteyipte olamadığım “şeyleri” isteyipte yapamadığım “şeyleri” çok kafaya takmıyorum. Bir de ve en önemlisi ” İnsanların benimle ilgili düşünceleri beni artık hiç ilgilendirmiyor.” Daha pervasız daha umarsamaz oldum sanırım. Ve inan şimdi daha mutluyum..




Yerimizden kalkarken Tv de “Duffy’den çalan mercy parçası ile eski günlerde olduğu gibi karşılıklı dans ederek vücudumuzdaki yağ depolarını birbirimize gösterip kahkalarla gülerek güzel kızını öpüp ayrıldık.


4 yorum:

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Ağlamak üzereyken, güldürmek zorunda olan palyaçolar gibi... bazı şeyleri dikenli yollardan geçtikten sonra anlıyor insan.zorluklar sonrasında görüyor doğru olan yolu yöntemi.

Çiçek Pazarı dedi ki...

Hayat böyle bişey işte Mekila. Öldürmeyen acı güçlenirir lafı çok önemli ve çok doğru bir laftir. Ne yazık ki hiç kimse kullanma kılavuzu ile gelmiyor dünyaya:-( Evrene söyledim belki kabul eder:-)
Mümkünse kullanma kılavuzu alalım gelelim :-))))

İkiz Annesi dedi ki...

Çok haklısın canım hayat dolu tarafından bakınca daha güzel..

Çiçek Pazarı dedi ki...

Yoksa o kadar büyük bir hızla akıp gidiyor ki meret. Mutsuz ola ola bi bakıyosun hayat bitiyor..