21 Mart 2011 Pazartesi

Yaw bilen var mı-( hani açılacaktı bu blog !!!

2008 de Japonya seyahatimde öğrendiğim çok önemli bir cümle vardı."Üstün ırk" . Evet kendilerine üstün ırk diyorlardı.Üstün bir ırk olduğunu anlamak için gidip ziyaret etmek gerekmiyor..Son depremde ağlamamak için kendimi zor tuttum. Neden mi? Çünkü nükeer enerji santralinde radyasyonu önlemeye çalışan 130 tane aslan yürekli Japon var.Üstelik ölüm onların çok yakınlarında. Asla oradan sağ ve sağlıklı kurtulamayacaklar.
 Deprem sonrası yağma veya tecavüz yapan fırsatçı  yok,  japon mafyası bile  depremzedelere yardım yapıyor.. Hatırlayamadığım geçmiş senelerden birinde Japon ekonomisinin kötü gidişatı sebebiyle kadınların altınlarını devletlerinin refahı için bozdurduklarını okumuştum. Gerçekten üstün bir ırk. Bir kere daha hayranlık duydum. Fakat onların sınanmaya ihtiyaçları yokmuş. Dünyanın böyle bir örneğe ihtiyacı varmış.

"Türk gibi sigara içmek" değiminin de Japonya'ya gidip onların nasıl sigara içtiğini görmedikleri için sarf edilen bir söz olduğunu düşünmüştüm. İş çıkış saatlerinde metro istasyonunda insanların metroya bindikten sonraki yerde gördüğüm izmaritlere inanamamıştım. 

Allahın merhameti üstlerinde olsun.

Bu web sayfası beni o kadar yordu  ki, gözümü kapatıyorum hamur yoğuruyorum veya web sayfasında eksik bir nokta aklıma geliyor. Rüyamda da yemek fotoğrafları çekiyorum:-))) Bitirmeme az kaldı demek isterdim ama daha cidden başındayım. Doğum yapamak zor ve sancılıdır.Bebeğimin  ne zaman doğacağını şimdilik bilemiyorum. Buna rağmen çok mutlu ve yorgunum. Birtanem kıymetlim işinden arta kalan zamanlarda deliler gibi web sayfamla uğraşıyor. Ne yapsam hakkını ödeyemem. Onun zekasına becerilerine her geçen zaman daha fazla hayranlık duyuyorum. Nasıl bu kadar meziyetli onuda bilemiyorum. Yaptığı model uçakları , besteleri... Seni çok seviyorum..Sana hayranım..Bunları okuyamayacağınıda biliyorum:-( Çünkü bu salak blog hala açılmadı!!

Yaw bilen var mı? Ne zaman açılacak bu meret..


4 yorum:

Momentos dedi ki...

Canım benim, blog açıkmış, kapalıymış, buna ihtiyacımız yok ki? dns yi keşfettiğimizden beri ben hiç ayrı kalmadım blogumdan.. haa okuyan azalmıştır diyeceksin, erişim sorunlu olunca. Haliyle ama inanır mısın Japonya, Rusya, Çin, İngiltere ve Amerikadan okunuyormuşum, istatistiklerden gördüğüm kadarıyla :) eh bir iki arkadaş da var yayın yapan.. eee dert bunun neresinde?? bak sen yazıyorsun ben okuyorum, zaten daha öncesinde kaç kişi vardı ki yazan di mi ama canım benim.. :))))
Kıymetlinin eline sağlık hakkaten, ben de ondan öğreneceğim bazı şeyler inşallah.. başka yolu yok çünkü :)
Japonya hakkında yazdıklarında haklısın, eline sağlık çok güzel bir yazı.

Çiçek Pazarı dedi ki...

Ama kocam ablam kuzenlerim okuyamıyor. Aslında derdim onlar.:-(.. Herkesler gidiyor buradan.. daha az kişi kalacak yakında burada

Mehlika Yıldırım dedi ki...

acıldı denildi ama arada yine kesinti oluyor bu da sinir bozucu, sevdiklerimizin bloglarımıza ulaşamaması asıl kötü olan şey zaten. Bu arada çanta tamamlandığında bu şekilde haber vereceğim canım ancak fırsat bulup çarşıya inemedim ki eksik malzemeleri alayım =(

Çiçek Pazarı dedi ki...

Zamanı cidden önemli değil. Ben ona talibim. Baharda çok şık bir aksesuar olacak benim için. Sen bitti bu dediğinde mailleşip adres hesap nosu gibi alışverişleri yapacağız.<Yeter ki bitti de:-) Kolay gelsin.