19 Ocak 2011 Çarşamba

Aşığım sana çünkü;

Ben hastalandığımda hiç bir zorunluluğun yokken bana bebekler gibi baktın,
4 senede sadece bir kere kalbimi kırdın:-(
Gece yarısı seni horluyorsun diye uyandırdığımda hep gülümseyerek uyandın,
Kapıyı anahtarla açmaya üşendiğin için , wc de olsam dahi kapıyı  benim açmamı bekledin,
En sevdiğim çiçeğin ne olduğunu sormadın ama bana aldığın çiçeklerin hepsi muhteşemdi,
Özür diledin,
Beni affettin,
En çirkin halimle bile bana dünya güzeliymişim  gibi davrandın,
Her yurt dışına çıktığında hediyeleri önüme yığdın,
Yaptığım kötü yemekleri bile nefis yemeklermiş gibi yedin,
Benim için sigarayı bıraktın,
Elimi hiç bırakmadın,
Kahvaltıyı sevmediğin halde ben seviyorum diye hafta sonları bana nefis kahvaltılar hazırladın,
Bir sene önce beğendiğim yeşil masa lambasını hatırlayıp ofisi açtığımız an masama hediye aldın,
Hep çok güzel baktın,
Hep çok güzel güldün,
Beni hiç eleştirmedin,
Hiç küsmedin,
Hiç inat etmedin,

Sadece bunlardan dolayı mı sana aşığım sanıyorsun ?
Hayır.

En çok bana sırtını kaşıttığın  için ,

Sana aşığım.

Kıymetlime,


Kıymetlin..

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

maşallah, maşallah.. pek çok maşallah hem de..

Çiçek Pazarı dedi ki...

:-) .