28 Haziran 2010 Pazartesi

Güneş nerede?

28 Haziran 2010. Sabah kaslarımın ağrısı ile uyandım. Yorgunum . Hareket etme isteğim yok. Fakat iş beni bekliyor.

Bu ara hep birşeyleri kaçırıyor muşum gibi hissediyorum ya işte bu benim canım sıkıyor. "Deniz kokusu , güzel bir meltem,  Ağaç altı gölge ve katılarak güleceğim komik bir olay"  işte zamanın durmasını istediğim an.Salise bile kıpırdamasın . Sanırım bu ara bana verilecek en güzel hediye bu olurdu. Çünk ben sürekli yarın için yaşamaktan  vaz geçemedim. Yorucu bir duygu inanın.

Yaz ayında olmamıza rağmen dinmeyen yağmur benim hafif depresif halimi tetikler nitelikte. Hayatta en çok zorlandığım nokta :-) kendi huyumla ilgili bazı davranışlarımı , kenimi daha iyi hissetmek uğruna değiştirmeye çalışıyor olmam. İnsanın kendi iradesi ile savaş hayattaki en zor savaş. O yüzden bir sürü insan zayıflayamıyor ya:-)" İrade" herneyse..

Bugün pazartesi ve haziranın son haftası. Yani söylemek istediğim ben yarını düşüne düşüne haziran ayının kurutmuşum... Keyfini süremeden , bir yaz ayı da böylece tarihin eski yapraklarına gömülmüş oldu. Kayda değer bir olay olmadığı için bu haziran ayını hatırlamayacağım da. Yaşadım ama gene ortada bişey yok hissinden kurtulamayacağm.

Bekle beni Ağva -))


Sevgiyle

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ağva bizi özlemiş:)))Canımıza değsin sevgilim...