5 Ocak 2011 Çarşamba

Bayıldıklarım;

Azerbeycan medyasında yer alan " Amerika dış politakası KIM KARDASHIAN denilen kadının yatak odasından mı yönetiliyor" sözü;

BDP li adını hatırlamak dahi istemediğim şahsın " Çift dil ve özerklik " kelimelerini sarf ettikten sonra pardon biz bunu demek istemedik demesi;

TV de  reklam başlamadan önce "gerçek hikayedir" diye belirtilen hangi cep telefonu hattı olduğunu bilmediğim reklamda Öğretmen kızın "sobayı yakmak için için önce ne yapıyor muşuz?" sorusuna tatlı bir kız çocuğunun "anamızı cep telefonundan arıyoruz" cevabı;

Yine tv reklamı ve kaşarı uzayan künefe ;

Vatan gazetesine yazan Dilek Önder'in 2011 de bekar kadınlar için "Öküzlerden nasıl uzak durmalıyız" yazısı

"Öyle bir geçer zaman ki" dizisinde oynayan küçük Osman;

Ahlaksızlığın boğaza kadar geldiği bir dönemde "utanma duygusu" nu hala yaşayanlar;

Sabah kahvaltılarım;

Kanser tedavisinde devrim yaratan buluş olan test;

Aralık enflasyonunu inanamadığım rakkam çıkaran sayın yetkililer;

Home TV de ki yemek yaparak tarif veren kadınlar; (Fakat onların malzemeleri sanırım benim memeleketimde satılmıyor);

Şarkıcı Sıla'nın "Acısa öldürmez" şarkısı

Avrupa birliğine girmek istemeyenler;

VEEE KOCAM...

Sevgiyle;

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

o reklamı ben de ççok sevdim.. şarkıyı da merak ettim..

Çiçek Pazarı dedi ki...

anlamlı sözlere sahip bir şarkı. tavsiye ederim.

Unknown dedi ki...

Kocan da sana bayılıyor ve çok seviyor karıcığım benim. İyi ki varsın, iyi ki benimsin.