8 Ocak 2011 Cumartesi

Sadece bir kaç söz;

Yaklaşık bir haftadır hem yeni ofis işleri hem benim özel işlerim beni biraz gerdi. Bununla birlikte çok sevdiğim bir çift arkadaşımın aralarının ciddi biçimde bozuk olması   ve ne yazık ki  tekrar ayrılık laflarının ortada dolaşması  enerjimi aldı götürdü; Herneyse .

Cumartesi akşamı daha eğlenceli işler varken blog sayfama girmeyi pek istemedim ancak kafam karışık. Kafamın karışık olduğu zamanlar yaptığım en önemli şey düşünme mekanizmamı durdurmak.Bunu nasıl yapıyorum? Bunu çizgi film izleyerek yapıyorum. Televizyonda çizgi filmi buluyorum ve başlıyorum anlamaya çalışmaya , anladıktan sonra çizeri veya senaristi ile ilgili kendimce yorum yapmaya.. Böylece düşünme mekanizmam duruyor..Durmasına durdu da çizgi filmler bitti..

Şimdi Öncelikle "Deli Anne" Yazını şimdi okudum ve  çok üzüldüm böyle şeyler yaşadığın için. Ancak bunu o kadar güzel anlatmışsın ki . Orada yorum yazanlara cvp vermemişsin belli ki canın gerçekten sıkkın. Bu yüzden bende orada yorum yazmak istemedim sana. Benim sayfamı okuyan kişi sayısı az ya ondan burada yazmak istedim.

Anne ile birey olmak arasında hiç çizgi kalmadığı bir an var. Ailenin ve çevrenin senden anne olarak beklentisi ve yargısı, kendi anneliğini yargılaman . Çocuklarını nasıl yetiştireceğin konusunda ailenden veya büyüklerinden müdahale.Senin herşeyi yetiştirme ve mükemmel yapma çaban. Toplum baskısı sonunda onlardan ayrı geçirdiğin en ufak zamanda bile suçluluk duygusu . Sevgili Deli Anne, seni çok iyi anlıyorum diyemem çünkü ben hiç anne olmadım. Ve şunu biliyorum iki tane çocuğum asla olmayacak. Ben istemediğim için değil ama:-)  Nefis bir anne olduğuna eminim. Nefis bir matematik mühendisi olduğuna da eminim. En önemlisi kendi ruhunu besleyerek birey olarak kendi özgüveninin sağlamasını yaparak anneliğine çok fazla katkıda bulunacağınada eminim. Yeter ki isteklerini iyi ifade et. Sen sağlıklı bir ruh hali yaşadığın zaman ancak çocuklarına faydalı ve mükemmel bir anne olabilirsin:-) diye düşünüyorum. Lütfen bu sayfada yazdığım için affet. Bilmem belki okuyamazsın bile bu yazıyı :-)))

Şimdi ben kafamın karışıklığını çözmeye gidiyorum. Üç ,beş ,onbeşgün içersinde çözmeyi planlıyorum..

Sevgiler

Hiç yorum yok: