22 Şubat 2011 Salı

Yeni bir nefes,

Yeni bir hava solumaktayım bugün. Yeni bir heyecan. Biraz korku , biraz endişe çokca mutluluk. Allah utandırmasın diye bir laf vardır ya; Ne olur beni de utandırmasın..

Diren, arayamadım affet. Koşuşturma ile geçti.
Momentus çok özledim. Burnuımda tütüyorsun ama inan hiç fırsatım olmadı. Ne olur sende affet.

Ben biraz daha seyrek ama hep burdayım. Ne bu bloğu kapatacağım ne de yazmaktan vazgeçeceğim. Sadece değişen hayatıma uyum sağlamam ve kendime zaman yaratmam gerekecek.

Nilü , Meltem ve Cisel  kalbim sizinle ..

Sevgiyle kalın.

4 yorum:

Momentos dedi ki...

Hayırdır?! Değişen ne oldu bu arada?

Dilek dedi ki...

lalecim Hayırdır?

Gezi/yorum... dedi ki...

Paylaşımlarınız samimi, güzel bir blog hazırlamışsınız tebrik ederim...

Çiçek Pazarı dedi ki...

Dilek'çim :-) sana nasıl cevap vereceğim bilemedim. Hacker ıyeni kovdum bu arada.Neyse oluşan durum kısa sürede bitti:-) bazen bazı şeyler kısmet olmyor:-))) Neyse herşey yolunda .Problem yok.

Teşekkür ederim GEZİ/YORUM. Byle güzel yorumlar beni gaza getiriyor.Biraz önce sizin bloğunuza girdim. Nefis fotolar var. tebrik ederim.