16 Şubat 2011 Çarşamba

Saçma sapan; sapla sapan;, sakla zaman

Saçma sapan hesap soruları deli ediyor beni. " Niye beni aramıyorsun?" Gerçeği söylediğimde kaldırabilecek misin?

Babam , "sapla samanı karıştırma" derdi. Şimdi yanımda olmasını ve "Babacım yardım et, gene sapla saman birbirin karıştı, üstelik onların arasında iğne arıyorum:-( " diye yardım istesem ne güzel olurdu.

Bu akşam kapağı kırmızı kareli kutunun içinden çıkanlara  inanamadım. Bir adet korse.. 34 bedenken aldığım içine nasıl girdiğimi hatırlamadığım ve o kadar zayıfken neden korse giymek istediğimi anlayamadığım, bu kaosun içinde ağrıyan karnımdan !! dolayı aldığım kilolara bakıp hüngür hüngür ağladığım.. Gerçeği hergün aynada tekrar tekrar görüp kendimden nefret ettiğim bu süreci kazasız atllatmayı umduğum, sevdiğim üzüldüğüm, baktığım gördüğüm görmediğim, sevm,,,,,,,

Kahve ve çukulatalı kek:-) ruhumu temizleyebilir..

Ben gittim.

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Deli Anne dedi ki...

ben de 36 bedenden 44-46 dolaylarına vardım.. 38 beden olduğumda şikayetleniyordum sapkınlık işte.. şimdi sadece diyorum ki Allah bugünleri de aratmasın.. ve hayırlısı ile verdirsin kiloları

Çiçek Pazarı dedi ki...

Keşke senin gibi çocuğum olduğu için kilo almış olsaydım:-( Nedensiz kilo almak çok koyuyor..