13 Nisan 2011 Çarşamba

Ordan burada şuradan;

Koskoca imparatorluğu sadece üç aşk varmış gibi anlatıyorlar ya inanamıyorum. Pembe dizi gibi..Ayrıca eski İstanbul çekimleri ciddi kötü, yapay. Sanırım paraları yok.
Hayır "Survivor" ı seyretmiyorum çünkü saçmalık ötesi
Evet içimde ki şeytan çıktı. Çıkarken ona söyledim." Bir daha buraya gelemezsin" dedim.
Tatlı Kurabiyem sayfam için deliler gibi çalışıyorum..Az kaldı.
Hükümet seçimlerini merak etmiyorum. Çünkü merak edip umut ettiğimde hep hayal kırıklığına uğruyorum.
Blogspot hala açılmadı biliyorsunuzdur. Çünkü blogsport u yayına açmışlar:-) Bu sehven yapılmış hata işlerine gelmiş ki Blogspotu yayına açmıyorlar..
 Saçma havalar beni hasta edecek diye korkuyorum. Bir gün üşüyorum bir gün terliyorum. Umarım geçen yaza benzemez bu yaz.. Geçen yaz sıcaktan beynimin suları akıyor sanmıştım.
Aldığım en son haberde Kültür Bakanımız sahnede tülüat yapan sanatçıyı makamına çağırıp azarlamış:-) Sanat bağımsız sanatçı özgürdür.. Bilmeyenler öğrensin..
Haa bu arada salıverilen ve bir daha haber alınamayan hizbullahçıların milletvekilliğine aday olmalarını beklemiştim.:-) Kısmet değilmiş. Neyse artık bir daha ki seçimlere..

Hiç yorum yok: