25 Ocak 2010 Pazartesi

Ev yerleştiriyorum ve çok yorgunum;


Dört beş gündür inanılmaz koşturma içindeyim. Ama bu koşturma evin içinde . Boya badana bitti, temizlik başladı, temizlik bitti eşyaları yerleştirme başladı ,eşyaları yerleştirme bitti temizlik başladı bu kısır döngü hiç bitmeyecekmiş gibi hala devam ediyor. Kazak gömlek pantolon hırka görmek istemiyorum. İnsanın bu kadar çok eşyası olup birde onlardan ayrılmakta bu kadar zorluk çeker mi kardeşim.. ?

Tabii bu kadar hareketi tek başıma yaptığımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Sevgili temizlikçi Sevgi'miz bizi hiç yanlız bırakmadı eksik olmasın:-) O kadar şeker bir ailesi var ki inanamadım. Kocasına tapıyor. Oğluna tapıyor. Kocası ile hiç kavga etmediğinden bahsetti bana.. Şaşırdım. Kaç senelik evlisin diye sorduğumda 6 sene dedi. Hiç mi diye tekrar sordum . Bünyem kavgasız bir ilişkiyi anlamakta zorluk çekti. Hiç abla biz asla küs yatmayız dedi . Bu sözün bittiği yerdi benim için. Benden cevap çok komikti. Tabii canım böyle olmalı zaten aferim dedim.????!!! Çok bilirim ya bunları bir de tutmuş ders veren öğretmen edası ile aferim diyorum. Alkışşş:-))

Yorganlar yıkanıyor yazlıklar tv reklamlarında gördüğünüz havası alınan naylon torbaların içine koyuluyor gardrobun hangi tarafının kullanılacağına karar veriliyor ve kazakların yeri beğenilmeyip tekrar yer değiştiriliyor. torbaların havası kaçıyor tekrar tekrar havası alınıyor. Sevgi'ninde benimde burnumuzdan ter damlıyor. Temizlenen yerler bitmek bilmeyen matkap işleri yüzünden tekrar temizleniyor. Şiştim..

İş görüşmelerim bu yoğunlun için de hızlı bir şekilde devam ediyor !!! Şaşkınım evet çünkü evde hiç bir işim olmayıp otururken bir tanesi geriye dönmedi .:-)) şimdi işim acele ya, yetiştirmem gereken işler var ya . Bu kargaşanın içinde görüşmeye gideceğim kıyafeti bulmanın ne kadar imkansız olduğunu anlatsam anlayabilir misiniz :-))

Geri sayım başladı . Şafak 9

Sevgiyle

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Tanrı bize ağız tadı ile, mutluluk ve sağlık ile ve neşeli çocuklarımız ile oturmayı nasip etsin. Her cm sini emeklerimizle yapmaya çalıştığımız için, inanıyorum ki keyfini süreceğiz. Bu yorgunluklarımızı tatlı hatıralar olarak anmak dileğimle.

S.S.

Çiçek Pazarı dedi ki...

Heeeyyyt beeee :-)))çok doğru her cm sini ellerimizle yaptık.

Momentos dedi ki...

:)) kazak, gömlek pantolon vs inanın ölene kadar 2 katlı bir giyim mağazasını dolduracak kadar eşyanız olacak iyisi mi eskilere (bir kez bile giyilmiş olsa da) dolabın daimi demirbaş elemanı gibi duruyorsa ve dolabı her açtığımızda vücudumuzla değil, sadece gözümüzle merhabalaşıyorsa bırakın gitsinler.. başkalarını mutlu etsinler biraz :)) ferahlığı göreceksiniz.. ha gayret az kaldı !! yeni evinizde sizi ziyaret etmekten mutluluk duyacağım. kolay gelsin..

Çiçek Pazarı dedi ki...

Birtanecik arkadaşım :-) evet çok haklısın ama onlardan ayrılabilmek için operasyon gerekiyor.:-))