1 Şubat 2010 Pazartesi

Yolculuk var:-)

Geri sayım bitti sayılır. Yarın Paris'e gidiyoruz. Evlenmeye:-) Uzun bir zamandır süren ilişkimizi artık isim koyma zamanı geldi. Beraber bir hayatı paylaşmaya ve gelecekte beraber ölmek için yemin etmeye gidiyoruz.

Hayat arkadaşım , babam , çocuğum , sevgilim ve kısacası herşeyim iyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta yanında olacağıma yemin ediyorum, yemin ediyorum, yemin ediyorum.

Geri dönüşümde resimlerle beraber Paris günlüğü hakkına yazımı okuyabilirsiniz.

Şimdi hazırlanma zamanı.

Sevgiyle,

1 yorum:

Momentos dedi ki...

Bu hayatın birbirini bulan ve seven iki güzel çocuğu... sizlere mutluluk diliyorum, bir ömür boyu birbirinizle çoğalttığınız sevgiyi etrafınıza dağıtmanızı, yuvanızın ocağının daima tütmesini, hüzünlü bulutlar geldiğinde bile elele, yürek yüreğe vererek onları dağıtmanızı diliyorum. Hayatınızın ilk kaynağı çok sevmek ve birbirinize inanmak olsun. :)) Sevgiyle kalın...