20 Şubat 2010 Cumartesi

O ne !! Şiddetli bir şekilde kilo almışım ??

Tartıya inanamıyorum. Hayatımda görmediğim kiloya sahibim. Bedenim bu kiloya alışık değil. Ya allah kahretmesin. Ben şimdi nasıl kilo vereceğim??? Nasıl fark etmedim peki onu anlamıyorum. İnsan kilo aldığını fark etmez mi? Hayır ben fark etmedim. Bütün arkadaşlarım benimle dalga geçerdi her kilo aldım dediğimde. Ama bu defa gerçek tartıdaki rakkam. Koşarak gardrobu açtım. Yaklaşık 8 ay önce giydiğim bir pantolonu denedim. Dehşet gözlerimden dışarı çıktı. Ben sekiz ay önce bu pantolonun içinde dönüyordum.

Hayır işin ilginç yanı hayatımda hiç rejim yapmadım. Bilmem ne yenmesi lazım ne yenmemesi lazım. Canımın çektiğini götüren cinstenim ben. Sevgili Kymetlim benim her daim güzel olduğumu söylüyor, evet evet tahmin edeceğiniz gibi benim panik halimi görüp biraz yatıştırmaya çalışıyor biraz da başından savıyor. Hayır işin kötü yanı giyecek bir tek pantolonum , eteğim kısacası kıyafetim yok . Yooo bu böyle olmaz. Bugün itibari ile rejime gireceğim. Kibrit kutusu kadar peyaz peynir :-))) benim neyime yeterse . Neyse canım biraz alışveriş en azından geçici bir süre konuyu kapatır. Bu trajik olay da sporla hallolur sanırım. Halolur mu gerçekten.?

Ne biçim bişey kardeşim bu kilo vermeye çalışmak? Şimdi ben magnumun çıkolatasını yiyemeyecek miyim?

Senelerce etrafımda rejim yapan arkadaşlarımla hep tartıştım. "Arkadaşım delimisin yaa insanlar seni olduğu gibi kabul etsin ne var tombişsen sanki" Cevap olarak " tabi senin için konuşması kolay hayatında hiç kilo aldın mı sen acaba? Kıyafetlerini deneyip de giyecek bir şey bulamadığın oldu mu? kıçını başını kapatmak için uzun trikolar giydin mi? Sevdiğin bir sürü kıyafetten vazgeçmek zorunda olduğun oldu mu?" derlerdi. Sanırım şimdi sıra bende?

Evet canım halledebilirim Bu meseleyi. Az yiyeceğim çok hareket edeceğim. :-p . Başladık bakalım rejime hadi hayırlısı
Sevgiyle,



Hiç yorum yok: