20 Şubat 2010 Cumartesi

Seyredilen filmler;

Avatar
The Comlicated,
The Women,
Başka dilde Aşk,

Ben asla film eleştirmeni olamazmışım.Hepsi çok güzeldi. Avatar'ı üç boyutlu seyrettim. Görüntüler muhteşemdi. Aşk , savaş, varoluş ve yokoluş filmde herşey vardı. Üstelik bilim kurgu. Sanırım herkes seyretmiştir. Tavsiyem seyretmeyenler için kesinlike 3 boyutlu seyredin. Sadece bir problem var , gözlükler yüzünden veya boyut farklılığı yüzünden filmin sonlarına doğru yorulduğumu hissettim.

The Comlicated, Melry Streep Alex Baldwin oynuyor. Benim için bilinen bir gerçeği tekrar ve acımasız bir şekilde anlatmış. Eski ilişkileri tekrar denemek ne yazık ki pek başarılı olamaz. Ortada çocuklar olsa dahi. İlişkinin koptuğu yerden tekrar bağlanmaya çalışması, çiftlerden birinin bir takım korkuları , diğerinin ise bir kere daha deneyelim ne kaybederizleri üzerine kurulu. Oldukça komik bir film. Bence seyredilmeli. Korkuları ve toplum baskıları yüzünden yeni hayata yelken açamayanların özellikle seyretmesini tavsiye ediyorum.

The Women, filmi çok geç bir saatte seyrettim. Çok sesli güldüm. ve üst komşunun veya alt komşunun ?? uyarıları ile kendime geldim. Bizde duvarlar oldukça çok ses geçiriyor. Mesela yukardaki karı koca kavgasına hiç zorlanmadan eşlik edebiliyorsunuz. Filmde Meg Ryan oynuyor. Evet filmi seyrettiğinizde sonunu tahmin ediyorsunuz ammaaa :-)) aldatılan bir kadının neer yapabaliceğini tahmin edemiyorsunuz.

Başka dilde Aşk, çok etkiledi. Yumuşacık bir film. Doğum esnasında veya sonrasında , duyu organlarınızda ki bir takım kayıplar , ne yazık ki hayatın içinde diğer insanlardan daha fazla mücadele etmenize yol açar. Zaten 5 duyu organı ile bu kadar zorken hayat, biri eksilince ne kadar sevimsizleşir . Tahmin etmek çok da zor değil. Bunuda çok güzel anlatmışlar.

Sevgiyle,

4 yorum:

Momentos dedi ki...

hayırdır??? bu ne böyle :)

Çiçek Pazarı dedi ki...

:-)) Seyrettiğim filmleri yazarken pc nin pili bitmiş:-)) birtek başlığı almış gerisini kayıt etmemiş. Şimdi tekrar yazmak zorunda kaldım. olan bu.

Momentos dedi ki...

Women ve başka dilde aşk eğer sende dvd olarak (ya da başka bir formatta) varsa ödünç verir misin? :)))

Çiçek Pazarı dedi ki...

ne demek tabiiki veririrm lafı mı olur