28 Aralık 2009 Pazartesi

Bin dilek tuttum..



Bin tane dilek tutmayı bünyem red ediyor. Çünkü bu dilek kısmı biraz karışık.Alleadinin sihirli lambasında dileklerin 3 tane ile sınırlı. Doğum günü pastası mumunu üflerken bile bir tane dilek hakın var diyorlar.. Ama kimse dilediğin kadar dile demiyor. Neden :p

Şimdi bir değişiklik yapıp dilek meselesine açıklık getireceğim kendi adıma..

Yaklaşık bin tane dilek tutacağım. Kim dikte etti canım en fazla 3 tane dilek tutabilirsin diye.
Başlıyorum..:-)




1) Şubat ayında Paris çok soğuk olmasın.

2) 2010 senesi içinde İpecik ve benim nur topu gibi bir çocuğumuz olsun.

3) İşimde çok ama çok başarılı olayım.

4) Hep sağlıklı olalım (ben ve ailem) hastalık hiç yanımıza uğramasın.
5) Arabamı kendi kazandığım para ile alabileyim.

6)Çok eğlenelim (şimdiki gibi) hep gülelim (şimdiki gibi) bütün dostlarımızla hep bir arada olalım.

7) Büyük felaketler bizim buralara uğramasın. Başka gezegenlerde olsun.

8) Nilüfer Gürle adı Medya ve halkla ilişkiler alanına altın harflerle yazılsın.:-)

9) Bu arada nilücüm acil aşık olsun lütfen.

10)Bir yemek kitabı yazayım. Ve bundan ödül alayım :))

11)Kıymetlime BMW alalım diyecektim ama vazgeçtim. bu dilekten. Şimdi o araba ile yanlamaya kalkar falan allah korusun.:-))Biz en iyisi Audi alalım onu yanlamaya kıyamaz:-))
12)Evimdeki huzur hep burada yanıbaşımda kalsın.

13)Anneciğimin mutlu gülen yüzünü hep yanı başımda göreyim.

14)Diclenaz okulunu su gibi bitirip gelsin.

15)Tayyip artık başbakan olmasın.
16)Dünyada kriz bitsin.

17)Etrafımda hiç bir kötü insan kalmasın.(temizlik yapmıştım ama gözümden kaçan var mı ? bilemiyorum.)

18)Cansu , Teyzeciğim desin hep bana..

Bakın senelerdir en fazla 3 tane ile sınırlandırılan dileklerimiz zaten biz istesekte bin tane olamıyormuş . Sıktım sıktım 18 tane dileyebildim. Bunların arasından bir tane seç onu dile derseniz!!! aaa kabul edilecek dileği nasıl bulacağım . Ben hepsini söyleyimde yeni yıla girerken, belki içinden biri veya birkaçı kabul edilir:-))

Bir sene daha bitiyor. Ve yeni bir sene daha başlıyor. Ağaçlarımızı süsledik ışıl ışıl . Umutlarımızı dallarına bağladık. Bu sene benim için çok daha önemli bir sene olacak. Hem yeni bir işe hem yeni bir hayata merhaba diyeceğim.
Umarım bu senede güzel olan herşeyin aslında yanı başımız da olduğunu hatırlatmak zorunda kalmaz kimseler kimselere ...

Sevgiyle,

İYİ SENELERRRRRRRR



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Lola'cığım, dileklerine bayıldım. Kendimle ilgili olanlara ekstra tabii :) Birlikte ve gülerek karşılamak üzere her birini...

Çiçek Pazarı dedi ki...

:-)) Canım ne güzel bir yılbaşı oldu. İyi ki sürpriz yaptın geldin çok mutlu olduk. Güzel kardeşim. Öpüyorum seni çok.