7 Aralık 2009 Pazartesi

Yıl 2012,


Yaşıtlarım bilir. Sene 1980 lerin başı , tv siyah beyaz. Uzay yolu diye bir dizi var yıl 1999 . Mr. Spak(nasıl yazıldığını hatırlamıyorum) Gözleri orjinal Maya, birde Kaptan Kirk (kesin böyle yazılmıyordu). Bir uzay gemisi ve içinde yaşanılanlar. Diziyi asla kaçırmazdım ve her seferinde hayallere dalardım. Uzay gemisinin içinde ben ve aslında adım Maya:-) Kurduğum hayallere o kadar inanırdım ki , gerçekten 1999 yılına geldiğimizde öyle uzay gemilerinin olacağını sanırdım. Mesela bir düğmeye bastığımda evin kapısından içeri girecek bir gemi:-)uzay gemisi tabii. Heryere uçarak gidiyorum. herşey otomatik.Dersleri yapmak daha kolay :-) hiç çalışmadan bütün bilgiler toplaşıp kafamın içine giriyorlar.Otomatik ya herşey. Parası olanda olmayanda eşit (neden böyle düşünürdüm hatırlamıyorum) Bende hergün değişik bir insan oluyorum (adım Maya ya) bir gün kraliçe (herşey otomatik ama kraliçe var:-)) bir gün uçan kadın, bir günde kötüleri yakalayan süper güçlü kadın. İşte bütün bunları bana hatırlatan bir film seyrettim pazar günü.

Bilirsiniz işte eski maya takviminde 2012 yılında aynı hizzaya gelen gezegenlerin enerjileri yüzünden yerkürenin eriyerek yok olacağı ve insanlık tarihinin geçmişe gömüleceği ile ilgili kıyamet günü.. Kıyamet gününü normal olarak hiç merak etmiyorum:-) Ve mümkünse sevdiklerimin , dostlarımında kıyamet gününü yaşamamalarını istiyorum. Filmi 4 kişi seyrettik. 3 kişi o kadar sevmediler ki filmi, çıkışta paramızı geri istesek alabilir miyiz acaba diye espri yaptılar. Bir kişi beğendi. Tahmin edeceğiniz gibi o kişi bendim. Bana çocukluğumu çağrıştırdı. Çocukken kurduğum hayalleri hatırtlattı. Aslında tipik bir Amerikan filmi. Amerika Başkanı ülkesini terk etmiyor ve onun için hazırlanan uzay gemisine binmiyor..:-)) Anlayacağınız propogandayı abartmışlar. Fakat görüntü yönetmeni dersini iyi çalışmış. Sonuç olarak benim için filmden geriye kalanlar biraz korku, unuttuğum hayallerim ve dostlarımla geçirdiğim güzel bir zaman.

Devrim bebek dünyaya hoşgeldin.. Çok sevdiğim dostlarımın 4 aralıkda bir bebekleri oldu. Sağlıklı sıhhatli annesine , babasına vatanına milletine hayırlı bir evlat olur inşallah. Ve en önemlisi tabii mutlu huzurlu bir hayatı olur.

Yarın dinleneceğim. Birazda ders çalışacağım. Ve rejim yapan sevgili arkadaşıma akşam yemeği hazırlayacağım.

Sevgiyle,

Hiç yorum yok: