3 Aralık 2009 Perşembe

Herşey zamanını bekler,


Çok sevdiğim Sezer'imin çok sevdiğim sözüdür. Bu söz beni çok zaman öncesine döndürdü. Seneler önce çocuk sahibi olmak için uğraşırken, yaşadığım talihsiz olay yüzünden çocuk isteğimi rafa kaldırmıştım. Deliler gibi çocuk istememe rağmen. Herşey insanlar içindir diyerek yaşamıma devam etmiştim.

Şimdi ise değişen çok şey var hayatımda. Kıymetlim , bana çook çocuk istediğini ilk söylediği zaman arkama bakmadan gitmek istemiştim yanından. Tek başıma kaldığımda girdiğim ağlama krizide cabası. Birgün neden çocuk sevmiyorsun sen diye sordu bana. Açıklayamamıştım. Boğazım düğüm düğüm olmuştu. O zaman yaşadığım duygusal travmayı bir erkeğe nasıl anlatabilirdim ki. Anlatmayı becersem anlayabilir miydi? Geçmişimde anlayabilmişler miydi.?

Korkularından kaçamazsın demişti Sezer.Yüzleş ve savaş. Başını deve kuşu gibi kuma sokamazsın. Çocuk istiyorsun. Dene tekrar dene. Bir sabah yataktan kalktığımda kararımı vermiştim.Kaçmayacaktım.Aynaya bakarak hayatta en çok istediğim nedir diye sordum kendime. Cevabım bir "aile" oldu. Aile anne baba ve çocuklardan oluşur. Peki, senden çocuk isteyen bir adamla berabersin.Daha ne bekliyorsun ? İlk işim kıymetlimi aramak, ve ona BENDE ÇOCUK İSTİYORUM AMA ÇOK KORKUYORUM DEMEK oldu. Biz birbirimize destek olacağız. Olmazsa da olmaz . Benim kıymetlim sensin. Ama deneyelim lütfen dedi. Evet dedi. Ve evlilik tarihi öne alındı.

Bugün Sezer'le otobüse yürürken " Canım üzülme , herşey zamanını bekler doğru zaman şimdi ve çok sevdiğin insanladır belki ne biliyorsun " dedi ve otobüse bindik.

Hayat senden sağlıklı bir çocuk istiyorum. Çünkü kıymetlim ve ben ona iyi bir ebeveyn olacağız söz veriyorum. İçimdeki çığlık treni kaçırmadan dinsin.

Sevgiyle

1 yorum:

Momentos dedi ki...

İnşallah canım benim :)) bize; bu hayatta verilecekler gerçekten zamanını biliyor ! buna inan.