26 Kasım 2009 Perşembe

İyi bayramlar;

İstanbul'u terk eden terk edene. Yollar bomboş. Herkeste bir telaş. Alışveriş merkezleri dolup taşıyor. Bugün arefe. Annem Mersin de. Ben ise yarın Ankara'ya doğru yola çıkıyorum. Bu yolculuk önemli...

Bu akşam yazacaklarım bu kadar . Bütün dostlarım ve arkadaşlarıma iyi bayramlar. Sanırım bu bayram şansa ihtiyacım var. Nilüfer İngiltere'den sağ salim dön. Çisel biliyorum gene misafir ağırlayacaksın. Allah kolaylık versin. Sezer'im İzzettin'le mutlu bayramlar olsun. Meltem sım sıkı sarılıyorum sana. Sabiha seni de çook öpüyorum.

Herkese iyi bayramlar ve sevgiler.

2 yorum:

Momentos dedi ki...

ah güzelim benim.. ne güzel temenniler :))) sağol.. umarım bayram sonrası güzel haberlerini alırım.. öpüyorum

Çiçek Pazarı dedi ki...

Bugün herzamanki gibi bana bir pencere açtın. Yazımı oku. İyi ki seni tanımışım canım benim yaa