17 Kasım 2009 Salı

Mucizelere inanır mısınız?


Mucizeyi genelde tıbbi ve ruhani olarak açıklayamadığımız olaylar için söyleriz.Kendi adıma mucizelere inanırım. Çünkü ben 2 adet mucize ile doğmuşum.


Hayatta her canlının mucizesi başkadır. Konuşan bir papağan gördüğünüzde şaşırmazsınız ama konuşan bir köpek gördüğünüzde bunun mucize olduğuna inanırsınız.


Büyük mucizeler vardır. Hayatından ümit kesilen bir akrabanızın mucizevi olarak hayata geri dönüşü gibi, sürekli kaldığınız ve hiç anlamadığınız bir dersten girdiğiniz son sınavınızda bütün soruları bilmeniz gibi, bütün organları ters bir kadının doktorlar tarafından asla çocuk sahibi olamaz demelerine rağmen hamile kalıp doğurması gibi , Sizi zor bir durumdan kurtaran anlık bir olay gibi.. Bu örnekleri tabiiki çoğaltabilirim ama demem başka.


Kendi adıma olmasını isteyeceğim herhangi bir şeyin gerçekleşmesini mucizevi olarak değerlendiremeyeceğimi fark ettim. Çünkü bu anlamda zaten doğarken çok önemli bir mucize ile doğmuştum .Yüce yaratan bana müthiş bir anne ve müthiş bir abla hediye etmişti. Bu yüzden geçmişime baktığımda en zor zamanlarda bile mucizeye ihtiyaç duymamıştım. Maddi manevi destek mucizeleri hep yanımdalardı :-) Herkes benim kadar şanslı değil.


Evet ben bir mucize istiyorum ama kendi adıma değil. Çok sevdiğim birinin alkol tutkusundan kurtulması benim için bir mucize olacaktır. Ve ben bu mucizeyi istiyorum. Bu mucize için dua ediyorum. Hayatımda ilk defa kendimden başka biri için deliler gibi korkup endişe ediyorum. Ve ilk defa kendimden başka biri için "MUCİZE"istiyorum diye bağırıyorum.
Sevgiyle,

Hiç yorum yok: