27 Temmuz 2010 Salı

Ağustos böcekleri,

Sıcaklarla aram kötü değildir. 45 derece sıcak benim için sadece sıcaktır. Asla çok sıcak değildir. İnsanlar sıcaklarda bayılırken , ben de sadece uyku hali oluşur. Sıcakların gelmesi ile tahammül edemediğim şey, sivrisinekler ve cır cır böcekleri... Hadi sivrisinekleri bir şekilde ilaçla milaçla hallediyorlarda bu cırcır böcekleri hiç susmamacasına sabah akşam devam ediyor ya , işte o fena. Uykumun , yere kibrit tanesi düşse bölünecek kıvamdaki hafifliği  yüzünden bu cırcır böceklerinin sesi ile uykunun mayasını tutturabilmek benim için imkansız. Bu yüzden sabah ezanı ile uyanıp , güzelim maznaranın fotoğraflarını çektim. Benim için 30 senedir bir rituel haline gelen bu ev; tatil için dünyanın neresine gidersem gideyim ,Bodrum daki evimize uğramadan tatil yaptığımı anlamıyor olmam dolayısı ile kendimi bu tatildede ferahlamış ve uykusuz kalmış olsam bile relax bir halde İstanbul'a attım..

Tekrar tatil yapabilme olasılığım olur mu bu sene bilmiyorum. Ama çok istiyorum:-))))

Sevgiyle,

3 yorum:

Momentos dedi ki...

İnşallah yaparsın güzelim.. şöyle bir ekim harika olur bence :))

Çiçek Pazarı dedi ki...

Di mi di mi..

Momentos dedi ki...

e hadi !! tembelliğin alemi yok.. artık bişeyler yazsan iyi olur ;)))